Les dues llistes que vaig apuntar són de passat i present de la publicitat. La primera, en l'acte que va organitzar el Marc a ESADE sobre publicitat en el món 2.0, la va proposar el President de Double You, Daniel Solana, i se centra en com ha canviat l'essència mateixa de la publicitat:
ABANS vs ARA
MISSATGE vs EXPERIÈNCIA
SÍNTESI vs EXTENSIÓ
CONSTRUIR DISCURS vs PROMOURE DIÀLEG
INTERROMPRE vs BUSCAR PARTICIPACIÓ
PERSEGUIR vs ATREURE
MISSATGE vs EXPERIÈNCIA
SÍNTESI vs EXTENSIÓ
CONSTRUIR DISCURS vs PROMOURE DIÀLEG
INTERROMPRE vs BUSCAR PARTICIPACIÓ
PERSEGUIR vs ATREURE
La segona, en el 12x12 de BDdigital a càrrec de Josep Maria Tribó, de Media Contacts, més centrada en com la tecnologia fa canviar el mode com es transmet i es consumeix la publicitat:
ABANS vs ARA
CAMPANYA vs PLATAFORMA
PUSH vs PULL
ONADES vs 24x7x365
PLANIFICACIÓ vs VISIBILITAT
DEMOGRÀFIC vs ACTITUDINAL
TOP OF MIND vs MOMENT OF TRUTH
BROADCASTING vs NARROWCASTING
CAMPANYA vs PLATAFORMA
PUSH vs PULL
ONADES vs 24x7x365
PLANIFICACIÓ vs VISIBILITAT
DEMOGRÀFIC vs ACTITUDINAL
TOP OF MIND vs MOMENT OF TRUTH
BROADCASTING vs NARROWCASTING
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada